28 Ekim 2013 Pazartesi

Gel Otur Yanıbaşıma Sevgilim...

Gel, otur yanıbaşıma sevgilim; sana anlatacağım kucak dolusu masallarım var.
Ben erbezlerinden arınmış bir erkek ve sen bir avuç et parçasından sıyrılmış bir kadınken, ne masum, ne ihtirassız ve ne de yeni yetme iki sevgiliyiz.
Gel, otur yanıbaşıma sevgilim; seni anlatacağım ağız dolusu cümlelerim var.
Bir masaldasın ki Se'n, ne Leyla, ne Aslı ve ne de Şirin seninle kıyaslanmaya layık.
Ne sen yüzyıl uyuyan prenses ve ne de ben seni arayan prensim
Gel otur yanıbaşıma sevgilim; sana verebileceğim göğsümün sol yanında bir yerim var.
...ki ben sana ne dünyaları, ne dağları delmeyi vaadediyorum.
Sadece başını yaslayabileceğin sol omzumun çukuru ve kulağında kalp sesim.
...
Gel otur yanıbaşıma sevgilim; uğruna katlettiğim insanlar içimde.
...
Aşk -ki iki etin birbirine hasretiyse eğer- ben uğruna etinden, aşktan kendimi azad ediyorum.
Gel otur yanıbaşıma sevgilim,
Ait olduğun yere;
Başın sol omzumun çukurunda, tenin tenimin garantisinde... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın