4 Kasım 2013 Pazartesi

Küba'da Bir Öğleden Sonrası

Küba da bir öğleden sonrası...
Terden sırılsıklam bir erkek teni ve altında çığlık çığlığa bir kadın; kadınlığı ıslak mı ıslak.
Kilise zangoçunun zamansız çaldığı çan sokakta yankılanırken, son demlerinde inleyen ucuz bir fahişe aldığı paranın hakkını verme çabasında.
....
Küba da bir öğleden sonrası ve saatler yalnızlar için masturbasyona vaktini gösteriyor.
Sıkı sarılmış bir puronun dumanını, kucağımda erkekliğimi hoşnut etmeye çalışan bir orospunun suratına üflerken, ben içimdeki tüm orospulara saygıyla karışık küfürler ediyorek gülümseyerek.
Nedenlerini ben bilmiyorum.
Niçinlerini ben bilmiyorum.
Başını ve sonunu bilmiyorum.
Bir yanımda günah meleklerim, diğer yanımda parasını ödediğim ucuz fahişe.
...
Kusmak istiyorum tüm zehirlerimi bir kadın bedenine,
Kusmak istiyorum tüm erkekliğimi bir kadının içine.
Bir kadın bedeni;  
Ve üzgünüm, o sen değilsin.
...
Kübada loş bir otel odası;
Vakit öğleden sonrası.
Kulağımda çan sesleri, kulağımda fahişemin inleme sesleri, kulağımda mutlak sessizliğin sesi.
Ter, döl ve zevksuları birbirine karışmış; hayatın başlangıcını arıyoruz.
...
Kübad da bir öğleden sonrası.
Loş bir oda; Ben, Fahişe ve Sensizlik...Çan sesleri eşliğinde birbirimizi kutsuyoruz şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın