17 Aralık 2012 Pazartesi

Gün İntikam Alma Günüdür...

Porno filmlerle tanışmam -80'ler kuşağının çoğu üyesi gibi- VHS kasetlerdeki Alman abi ve ablaların "Wundebah, yah yah, fick my arch" replikleri eşliğinde sevişmelerini izleyerek oldu.
Zamanla CD, DVD ve internet üzerinden takip ettiğimiz yapımlarda Alman yapımcılar piyasayı Amerikan Porno Sektörüne(kısaca APS diyelim) kaptırdı.
Konumuz Alman porno endüstrisinin son yıllardaki kan kaybı,  ekonomik zorluklar ya da porno endüstrisi çalışanlarının sorunları falan değil.
Eğer bunlara dair birşeyler bekliyorsanız yazıyı okumayı şu anda bırakabilirsiniz.
1865(yanılmıyorsam) yılında Amerika da kölelik kaldırıldığında siyahi ırk gizli yeminler etti. Beyaz ırkın yaptığı bu zulüm yanlarına kar kalmayacaktı.
Yıllarca bekleyen siyahi arkadaşlar porno sektörünün el değiştirmesiyle gizliden gizliye APS'de söz sahibi, yönetici, firma sahibi olmaya başladılar. Sadece bununla da yetinmediler tabii. Artık filmlerde yüzyıllardır siyahi ırkın ezilmesine karşılık olarak siyahi zebellahların altına verdikleri beyaz çıtırları çatır çatır ezdirerek bir nev'i yılların intikamını da alıyorlardı.
Artık ezilen değil ezen, köle değil, kökleyen olmuşlardı...



Yazarın Notu: Siyahi arkadaşlarla bir alıp veremediğim yok kardeşim. Ama ben siyah kadın&beyaz erkek kombinasyonunu daha çok seviyorum, ilgililere duyurulur... 
Yazarın Notu 2: Yazar ırklar arası kardeşliği savunmakta, herkese hümanist duygularla yaşamayı tavsiye etmektedir. Din, dil, ırk ayrımı yapmak mı, tüüü, kaka.
Yazarın Notu 3: Eeeeeh, dağılın artık...

3 yorum:

  1. bende nedense siyah kadın beğenmiyorum sadece üzerine gelen spermler çok çekici geliyor bana.

    YanıtlaSil
  2. :)
    Algıda seçicilik mi diyelim buna ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem öyle hem de zevkler diyelim :)

      Sil

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın