25 Ağustos 2013 Pazar

Yeteneklerim Var Benim

Yeteneklerim var benim;


  • Kollarımı iki yana açarak işerken, üstüme işememeyi başarabiliyorum.
  • Kendimle konuşarak günlerce yaşayabiliyorum(uz).
  • Çorbayı karıştırırken diğer elimde raketle pinpon topu sektirebiliyor, bu esnada tek ayağımı havaya kaldırıp dilimi burnuma değdirmeye çalışıyorum(Yok yok dilim o denli uzun değil, henüz değdirmeyi başaramadım).
  • Tavla oynarken bir anda gözlerimi kapatıp yoğunlaşırsam çift atabiliyorum.
  • Uykudan ani uyandırılıp konuşturulursam limitsiz saçmalayabiliyorum.
  • Sırılsıklam aşık olabiliyorum.
  • Kağıttan kurbağa, uçak, gemi vs yapabiliyorum.
  • Kelebek gibi uçup, arı gibi sokup, dönme dolaptan sonra kusabiliyorum.
  • Berbat resim çiziyorum.

Not: Dikkat ettim de yazmış ve taslak olarak bırakmışım.
Aklıma gelirse/geldikçe güncelleyeyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın