15 Ağustos 2013 Perşembe

Bitti

(Neden yaptım bilmiyorum, bu cümleyi kurduğumda bile yalan söylüyorum)

Bitti...
(Birgün daha)
Ne olduğunu bilmediğim...
Niyesini, nedenlerini
Hani o sevdiğim müziği dinlerken bakıyorum gözlerine.
Ağlasam biraz, hıçkıra hıçkıra, bağıra çağıra.
Seni seviyorum desem ara ara.
Eimi ayağıma dolaştıran hatun;
Yüzünü benden çevirme, emi ?
Bu gece tutuldum biraz, biraz kötü oldum.
Soru sorma, biliyorsun.
Ama daha iyi olacağım, emin ol. Sadece bildiklerimi gördü gözüm.
Biraz kalbim acıyor şu an, sevdadandır diyorum, Se'ndendir diyorum.
Gözlerinden,
Dudaklarından öpüyorum.
Canımın yarısı, canımın içi, can yarim.
Sevdiğim, sevgilim.
Kadınım, kısrağım, karım.
Aşığım sana.
...
İçmeden sarhoş dedikleri tam da böyle olsa gerek.
Kafam güzel, birazda gözlerim uykulu.
Sana bir tam gün hasret kalacağım, nasıl geçer ki bu azap ?
Affet beni Tanrım, suretini bir bedene yakıştırdığım için...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın