17 Aralık 2012 Pazartesi

Bu Yazıyı Güneşli Bir Monaco Sabahından Yazıyorum

Part I

Bir elimde uyanabilmek için zift renginde kahve dolu fincanımla ve diğer elimde adını Captain Black sigaramı içerken Monaco'da Liman manzaralı otel odamın pencere önünden yazıyorum bu yazıyı.
Gece ne oldu bilmiyorum. Hatırladığım Lounge Night Club da Martini içerken tanıştığım Caroline isimli Amerikalı sarışın hatundu.
Biraz içip dans ettik. Otel odasında ben istemeden yaptığı striptiz gösterisi ve oral sonunda mest oldum.
Şu an yatakta uyuyor ve beyaz çarşaf sadece belini örtüyor.
Bel çukuru, biçimli kalçaları ve uzun bacakları güneş ışığında iç gıcıklayıcı...
Ve bacakarası hala ıslak.
Sanırım bu davetkar manzara karşısında yazıya daha fazla devam edemeyeceğim

Part II

Monacoda falan değilim, elimde kahvem ve şu yazdıklarıma bakıp gülüyorum. Manzarayı düşününce yaşadığım ruhsal orgazmın eşliğinde bir sigara iyi gider.
Arçıbıııııl ! Getir benim orgazm sigaramı.

Arçıbıl: Tamam abicim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın