13 Aralık 2012 Perşembe

Bir Hatırlama/Hatırlatma Yazısı

Yıllar önce sevdiğim bir orospu vardı, bedeni temiz ruhu kirli bir orospu. Biz Ona kısaca Bayan O. diyelim(ki ben hatırladıkça öyle derim).
Dünya üzerinde herhangi bir coğrafyada ve Milattan Sonra bilmemkaçıncı yüzyılın bilmem kaçıncı yılında sevgiliydik. Beni aldattığını öğrendim, daha fecii şekilde de karşılık verdim. Tabii akla şu soru gelebilir: "Madem onun bu yaptığının sonucunda orospu sıfatı isminin başına geliyor, biz sana ne diyelim be adam ?". Burada bloğun sahipliği avantajını kullanıyorum işte. Yapılabilecek kötü yorumları silme avantajı bende :)
Neyse efendim. Aslında konu Bayan O., onun yada benim yaptıklarım değil. Bildiğin aşıktım ben bu kıza. Ayrılırken ruhum içimden çekile çekile "Doğan Canku" dinliyordum.
Bugün yine dinledim, aklıma geldi. Ve yazayım dedim.
Sanırım Türkiye de müziğini keyifle dinleyebileceğim/dinlediğim sayılı adamdan biri.
O halde kabul buyurunuz:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın