15 Eylül 2014 Pazartesi

Arçibıl'la Sohbetler Serisi - Vol VIII(Eylülde Gel)

Arçibıl: Seeeeees, ses. Deneme 1-2-3
Vay vay vaaaaay. Beyimiz teşrif etmişler sonunda.
Arçibıl: Ehihehuhe. Abicim merhabalar, tatil bitti ben geldim.
Ulen sıpa. Duyanda "şimdi okullu oldun" zannedecek. Nerelerdesin sen ?
Arçibıl: Valla abicim uzzuuuuuun bir tatil yaptım, kafamı dinledim.
Olum bu nasıl bir kafa dinlemek ? Hayır tatille kafanı oranlıyorum taş kafa bir şey çıkıyorsun.
Arçibıl: Ohoooo daha ilk günden bir giydirme politikası bakıyorum da.
Ohooo ilk günden bu ne özgüven paşam.
Arçibıl: Ehihehuhe.
Gel ulen kerata, özledim seni.
Arçibıl: Abicim benim.
Tamam, tamam fazla sıkı fıkı olmayalım.
Arçibıl: Sen niye ses vermiyorsun be abicim.
Olum çıkaracak ses mi kaldı. Bir hafta tatilin üzerine yine koşturmaca. Götümden şırıngayla kan çekildi.
Arçibıl: Hangi grup ?
A Rh(+).
Arçibıl: Abiciiiiiim :)
Gel buraya kerata, sarılayım uzun uzun. Özlemişim seni.



Arçibıl: Abicim gözlerin mi doluyor ?
Sus ve dinle sıpa, sus ve dinle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın