2 Mayıs 2013 Perşembe

Sevgili'ye

Gel otur yanıbaşıma, sana anlatacağım kucak dolusu masallarım var...
Hırslarımdan, isteklerimden, şehvetimden, bedenimden sıyrıldım; sana anlatacak geceler dolusu hikayelerim var.
Peşisıra rüyalar alemindesin yanımda, her rüya belki bir kaç saniye ama bir ömür gibi aslında.
Gel otur yanıbaşıma sevgili, sana söyleyeceğim ağız dolusu "seni seviyorum"lar var.
...
Zaman durmuştu sanki, zaman hiç geçmemiş. İkimizde biraz kilo almıştık sanki.
Gülümsemen, bakışın, gözlerini gözlerime dikip bakman yine "Sen"di.
Bir şarkı kıvamındaydı sanki yanyana olmak; ikimizinde "başımızda kavak yelleri" biraz.
...
Ne çok derine işlediysen, her derin derin dalıp gittiğimde bulmaya başladım seni.
Sen ne bir beden, ne bir ademkızı; suretini Yaratana yakıştırdığım; affet beni Tanrım...
...
Hala yüzüm gülüyor ara ara, kendimle avunuyorum, böyle işte kendimin kendime itirafı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bir göz atayım hele neler neler yazmışsın